Dzisiaj jest 10 gru 2018, o 23:01

Gdzie przechowywa膰 dokumenty w firmie?

Awatar u偶ytkownika
agamoon
Pocz膮tkuj膮ca Stylistka
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2018, o 12:31

Gdzie przechowywa膰 dokumenty w firmie?

Nieprzeczytany postautor: agamoon » 14 lis 2018, o 12:52

Korzystam oczywi艣cie z us艂ug biura ksi臋gowego,kt贸re przechowuje cz臋艣膰 moich dokument贸w, jednak偶e umowy, kontrakty, niekt贸re dowody p艂atno艣ci przechowuj臋 w gabinecie. Zdarza si臋 te偶 偶e klient p艂aci zaliczk臋 w got贸wce, tak偶e czasowo te pieni膮dze te偶 s膮 tam. Dost臋p do pomieszczenia maj膮 jeszcze 2 osoby, a bardzo zale偶y mi abym wgl膮d do dokument贸w mia艂a tylko ja, tym bardziej do pieni臋dzy. Owszem, mam szuflady z kluczykiem, ale pomy艣la艂am, 偶e lepsza by艂aby specjalistyczna szafka typu sejf, ogl膮da艂am takie produkty marki hartmann-tresore , widz臋, 偶e s膮 w ofercie dost臋pne kompaktowe wymiary, w sam raz do pomieszczenia w kt贸rym pracuj臋. S膮dzicie, 偶e przesadzam z tym bezpiecze艅stwem czy faktycznie mam racj臋? Jestem na to do艣膰 wyczulona, bo mia艂am ju偶 sytuacj臋 tak膮, 偶e niepowo艂ana osoba grzeba艂a mi w komputerze.

Wr贸膰 do 鈥濺odzina, przyja藕nie i wszystkie inne tematy:)鈥

Kto jest online

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Obecnie na forum nie ma 偶adnego zarejestrowanego u偶ytkownika i 4 go艣ci

cron